Ujicham ‘s Wedding Ceremony








This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Ujicham ‘s Wedding Ceremony

  1. hanis says:

    oitt..aku tau ler badan aku dah naek nihko nih letak komen asik kata yg aku ni macam kuat makan jek…hampeh tau…hehe~

  2. hanis says:

    oitt..aku tau ler badan aku dah naek nihko nih letak komen asik kata yg aku ni macam kuat makan jek…hampeh tau…hehe~

  3. Tun Mamat says:

    erm.. x la.. aku nak ckp.. ko tunggu lama dr pagi xmkn je.. hehehe

  4. erm.. x la.. aku nak ckp.. ko tunggu lama dr pagi xmkn je.. hehehe

  5. de_are_na says:

    erm…bila lak nak makan kenduri gambar pasangan pertama tu…ahaks!!!

  6. de_are_na says:

    erm…bila lak nak makan kenduri gambar pasangan pertama tu…ahaks!!!

  7. ~ujicham~ says:

    hehe..tq mad kerana sudi hadir ke majlis aku. enjoy tak? kalau ada kurang sori ek.

  8. ~ujicham~ says:

    hehe..tq mad kerana sudi hadir ke majlis aku. enjoy tak? kalau ada kurang sori ek.

  9. Tun Mamat says:

    erm.. pasangan pertama tu.. thn depan kalo ada rezeki… uji, tahniah.. sorry xbwk hadiah.. kwn ni xsempat nak bungkus.. anggaplah kedatangan ku itu satu hadiah… ahaks…

  10. erm.. pasangan pertama tu.. thn depan kalo ada rezeki… uji, tahniah.. sorry xbwk hadiah.. kwn ni xsempat nak bungkus.. anggaplah kedatangan ku itu satu hadiah… ahaks…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s