Tag lagi… Hobi Terlampau


1. MAKAN – Makan, aku memang suka makan. Just gimme a call.

2. JALAN-JALAN – Biasanya jikalau aku datang ke satu tempat baru, aku akan berjalan-jalan cari makan, tempat lepak untuk makan gak. I will conquer 1st 30km radius within my place in my first week.

3. DOWNLOAD – Ahah… memang suka la download mendownload ni… just gimme WHAT to download. Will try find for you.

4. BACA – Pernah menjadi hobi aku sewaktu bersekolah ialah membaca kamus-masus dwi-bahasa. Apa ke pelik nau hobi aku ni… but.. that good for me.. improve my vocabulary.

5. KERETA – Hobi baru aku…

Yang ini perlu dipanjangkan kepada 6 orang rakan lagi

* Uji
* Tun Mamat
* sparkystar
* Lady Dearena
* Bloggers
* Bloggers

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Tag lagi… Hobi Terlampau

  1. apsal ko tiru hobi aku niehh..konpius aku..adakah kita ini kembaaaa..nananana

  2. sparkystar says:

    adoyaiii…aku dah kene ngn hanis zombie

  3. ~ujicham~ says:

    wow.. i like, i like ur hobi.. i like.. hehe (sambil menjerit keriangan) weh, downloadkan aku lagu nitrus tajuk kamu. hantar terus ke emel aku ek. heheh. tq.

Leave a Reply

