Outstation ke Kuantan

Penulis akan mengadakan lawatan kerja ke Kuantan, Pahang pada 23hb Disember 2008 sehingga 24hb Disember 2008 selama dua (2) hari.

Masjid Sultan Ahmad Shah 1

Oleh yang demikian, penulis akan cuba mengupdatekan blog ini selepas penulis kembali dari outstation berkenaan.

This entry was posted in jalan-jalan, pahang. Bookmark the permalink.

12 Responses to Outstation ke Kuantan

  1. hanis says:

    wah kampung aku tuh… yepii2

  2. hanis says:

    wah kampung aku tuh… yepii2

  3. ~ujicham~ says:

    akhirnya… menjelma juga ko di sini.

  4. ~ujicham~ says:

    akhirnya… menjelma juga ko di sini.

  5. sparkystar says:

    chewah…ati2 dtmp orang.hanis ada niat jahat tu bila ko pi kawasan dia

  6. sparkystar says:

    chewah…ati2 dtmp orang.hanis ada niat jahat tu bila ko pi kawasan dia

  7. hanis,kg ko kan ke pekan…ujicham,semalam terlalu bz utk buka blog… since da dpt laptop br.. leh la meronggeng kat blog ni.. ahaks..sparkystar,hanis dgn niat jahat? ahaks… jgn wat kelakar.. hehe…hanis mmg jahat.. miahaha…

  8. hanis,kg ko kan ke pekan…ujicham,semalam terlalu bz utk buka blog… since da dpt laptop br.. leh la meronggeng kat blog ni.. ahaks..sparkystar,hanis dgn niat jahat? ahaks… jgn wat kelakar.. hehe…hanis mmg jahat.. miahaha…

  9. kuantan aku x pernah pegi lagik… blh aku join ker

  10. Kapten Luffy says:

    kuantan aku x pernah pegi lagik… blh aku join ker

  11. Luffy,ko mmg leh join.. silakan…

  12. Luffy,ko mmg leh join.. silakan…

Leave a Reply

