Gulai Tempoyak Ikan Patin Temerloh

Sebagai penutup untuk perjalanan Kuala Terengganu, penulis ingin berkongsi perjalanan ke Bandar Ikan Patin, Temerloh. Tempat yang ingin dikunjungi adalah Warong Ikan Patin Pak Usop.



Kedai Makan Pak Usop yang terkenal.


Ekor Ikan Patin Sungai – RM7


Licin…


Sedapnya… Gulai Tempoyak Ikan Patin.. Slurppp…


Gulai Tempoyak Ikan Patin.. Slurppp…


Sekadar Gambar Hiasan…

This entry was posted in jalan-jalan, makan-makan, pahang. Bookmark the permalink.

8 Responses to Gulai Tempoyak Ikan Patin Temerloh

  1. hanis says:

    mak aku masak pun sedap…slurrrrrpp…(dengan nada sedikit jeles)

  2. hanis says:

    mak aku masak pun sedap…slurrrrrpp…(dengan nada sedikit jeles)

  3. ~ujicham~ says:

    benci aku tgk blog ko ni. sikit2 je tayang makanan. mak aku kata, kalau org dah tgk kena kasi rasa sikit. uwaaaa.

  4. ~ujicham~ says:

    benci aku tgk blog ko ni. sikit2 je tayang makanan. mak aku kata, kalau org dah tgk kena kasi rasa sikit. uwaaaa.

  5. hanis,bila nak bawak aku rasa mak ko masak lak…uji,kalo nak rasa meh la kita ke rumah hanis.. xpun g temerloh..

  6. hanis,bila nak bawak aku rasa mak ko masak lak…uji,kalo nak rasa meh la kita ke rumah hanis.. xpun g temerloh..

  7. Salam Perkenalan… Very Interesting Blog to follow and read.. Saya dah add blog awak dalam blog saya.. kalu ader masa terluah singgah sebentar melawat blog saya yang x seberapa… sedap makanan dalam blog ni.. yum yum

  8. Salam Perkenalan… Very Interesting Blog to follow and read.. Saya dah add blog awak dalam blog saya.. kalu ader masa terluah singgah sebentar melawat blog saya yang x seberapa… sedap makanan dalam blog ni.. yum yum

Leave a Reply

