Nasi Bukhara Kambing Mahbub

Pada hari Ahad yang lepas, penulis sempat singgah ke Restoren Mahbub untuk menikmati Nasi Bukhara Kamping yang sangat terkenal itu. Silalah menjamu mata.

Inilah rupa Nasi Bukhara Kambing yang terkenal itu.
This entry was posted in kuala lumpur, makan-makan. Bookmark the permalink.

12 Responses to Nasi Bukhara Kambing Mahbub

  1. ainShahajar says:

    pergh..meleleh siyot..

    tp bnyk sgt ni…

    2 org mkn ni

  2. ainShahajar says:

    pergh..meleleh siyot..tp bnyk sgt ni…2 org mkn ni

  3. yong ana says:

    Tun Mamat,
    Sedapnya… Dah meleleh2 air liur aku ni… wahwah..

  4. catz_mafia says:

    Tun Mamat,Sedapnya… Dah meleleh2 air liur aku ni… wahwah..

  5. Hi Ain,
    Memang kenyang gile lepas makan..

    Hi Catz,
    Memang sedap.. mahal pun orang tetap ramai..

  6. Hi Ain,Memang kenyang gile lepas makan..Hi Catz,Memang sedap.. mahal pun orang tetap ramai..

  7. mat yus says:

    Tun Mamat, mcm biasa ler gps aka wikimapia x ada ke, jgn mkn sorea huhhhu…. yg pasti kalu mkn sokmo mesti darah akan naik. ….

  8. mat yus says:

    Tun Mamat, mcm biasa ler gps aka wikimapia x ada ke, jgn mkn sorea huhhhu…. yg pasti kalu mkn sokmo mesti darah akan naik. ….

  9. Hi Matyus,
    Wikimapia, http://wikimapia.org/3615277/Restoran-Mahbub-Lucky-Garden-Bangsar

    GPS: 3°7’42″N 101°40’12″E

    Jgn lupa ajak kalo g makan sana…

  10. Hi Matyus,Wikimapia, http://wikimapia.org/3615277/Restoran-Mahbub-Lucky-Garden-BangsarGPS: 3°7’42″N 101°40’12″EJgn lupa ajak kalo g makan sana…

  11. hanis says:

    kat mana weh…
    nnt bawak aku p…
    dah lama teringin nak makan nasi bukhara ke bukhari nih??

  12. hanis says:

    kat mana weh…nnt bawak aku p…dah lama teringin nak makan nasi bukhara ke bukhari nih??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s