Nasi Dagang Kak Pah, Batu Buruk

Sudut Selera Kak Pah di Medan Selera Batu Buruk
Nasi Dagang Terengganu.

Kuah Nasi Dagang.

Nasi Lemak Terengganu berlauk ikan.
This entry was posted in jalan-jalan, makan-makan, terengganu. Bookmark the permalink.

4 Responses to Nasi Dagang Kak Pah, Batu Buruk

  1. ahaahhh! aku penah datang sini!!…

  2. ahaahhh! aku penah datang sini!!…

  3. mat yus says:

    masa aku kerja kat kbru, jajahan kerja aku adalah 1/2 negeri ganu, masa outstation kedai kak pah nie ler port sarapan kami. dari hotel seaview kami duduk sanggup dtg sini. nasi dagang kak pah nie kira glemer jugok. selain nasi dagang nasi lemok ikan aye pun ada jugok….

  4. mat yus says:

    masa aku kerja kat kbru, jajahan kerja aku adalah 1/2 negeri ganu, masa outstation kedai kak pah nie ler port sarapan kami. dari hotel seaview kami duduk sanggup dtg sini. nasi dagang kak pah nie kira glemer jugok. selain nasi dagang nasi lemok ikan aye pun ada jugok….

Leave a Reply

